Falsterbo!

Nu har jag inte skrivit på länge, tänkte att det var dags att uppdatera lite. Förra veckan torsdag till fredag sov Isabell hos mej och vi kollade på film, Twilight, älskar den filmen! I helgen var jag i Göteborgs Skärgård och träffade släkt och några vänner, trevligt. De senaste dagarna har det inte hänt mycket alls. Men idag åkte jag, Bella, Johanna, Elin och Agge till Falsterbo Horse Show, sjukt kul måste jag säga! :) Hittade en jättebillig lädergrimma på Kings (tror jag det hette). Blev lite fotografering också, vilket jag uppskattade hehe. Det var varmt och mycket folk.

Imorgon åker jag ut på förmiddagen och rider Harry som jag inte ridit sen förra onsdagen, bara longerat honom lite under tiden. Får se hur det slutar. Och senare på eftermiddagen ska jag fotografera Johanna & Hugo och Bella & Emitra när de hopptränar.

Ha det bra
Pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0