duktig häst med mindre duktig ryttare..


Idag vaknade jag strax efter 9 för att Martina ringde, åh nej! Jag hade försovit mej, skulle ju ha varit ute hos henne klockan 9. Men jag somnade om igen och gick upp vid 11, satte mej ute på altanen och läste tidningen "Häst och Ryttare". Vid 3 så åkte jag och Isabell till tollsbo, hem igen och direkt ut till hästarna, så longerade Bella Emitra, så fin hon är! :) Stack hem och iväg igen, men denna gången ut till Harry. Tränade dressyr med hjälp av Isabell, tack! :) Harry var duktig, men ryttaren(jag) kände mej lite mindre bra, har inte ridit ordentligt på ett tag, men nu blir det ändring på det! Hade riktigt kul med flera skratt tillfällen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0