DU ÄR SAKNAD SOPHIE!

Gick upp tidigt för att vara mej, vid tio, vid halv elva stack jag ner till pappas jobb och hjälpte till lite där, stack hem och åt lite snabbt och sedan iväg till harry :) Idag hoppade jag lite småhinder med honom, han blev helt galen och busade en massa för han tyckte det var så lågt, haha. Åh! Jag måste iväg och träna i Tollsbo snart :) När jag kom hem fick jag för mej att "baka" så det blev lite chokladbollar, mycket gott. Iväg till tollsbo sen och fixade. Kom hem och vilade lite och duschade, sedan kom Isabell så körde vi lite moppe (olagliga) hehe, men det var kul! Efter ett tag kom Elin och sjukt saknade SOPHIE! Vi kollade på film och mumsade i oss en massa gott, sedan blev det ett riktigt "girl-talk" hihi. Jag älskar er tjejer! 

På torsdag blir det Liseberg med Isabell x2 och Freja, kommer ha det sjukt roligt då! Ni är bäst och jag älskar er!

Pussar Sara :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0