Dålig uppdatering.. Men det ska ändras!

Idag gick jag upp redan klockan åtta på morgonen, åkte ut till Harry halv nio. Jag vet inte vad det var med honom, men han har aldrig uppfört sig så dåligt mot mej. Han gick rakt på mej, ställde sig på mej, buffade bort mej. Helt respektlöst! Så nu ska jag verkligen träna på tillit och respekt. Men iallafall red jag ut en runda, det blev en massa bus idag, ville inte anstränga mej idag för hjälmen luktade apa (den har varit borta i 2 dagar, idag när jag kom dit så ligger den i sadelkammaren!?) och jag ville inte att lukten skulle sätta sig i håret. Men ska köpa ny snart :) Cyklade med Isabell till Tollsbo sen, vi hade riktigt kul på hemvägen, haha! Kom hem och duschade av mej och iväg till syrran och kollade på film  och hade det trevligt. Åkte sedan till pappas jobb där han visade mej en videokamera väska, den är riktigt stor! Det är en sådan väska till såna videokameror de använder i TV! Hihi! Den ska jag använda till tävlingar, väldigt praktiskt. Isabell kom hem till mej och hämtade skivan till kameran, men det verkade inte funka? Hehe. Vi hade kul iallafall :)

Jag vet att jag har uppdaterat bloggen JÄTTEDÅLIGT! Nu är det ändring på det, ska blogga varje dag nu, så hoppas ni läser då! :)

Ha det bra!
Puss Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0