åh, skit också...

Gick upp någon gång efter tio, åkte ut till Harry för hovslagaren skulle komma mellan 11-12. Va där ute halv tolv, men hon hade redan varit där före tio? Helt sjukt,och jag har försökt ringa hovslagaren i flera dagar men inget svar? Jag som tänkte rida om det skulle fixa sig med skon.. Men åkte och fixade lite i samhället sen, väl hemma satte jag mej vid datorn och tog det lugnt. Vid tre cyklade jag och Isabell till tollsbo som vanligt och gjorde det vi skulle göra och cyklade hem :)
 Halvsov lite hemma och hjälpte pappa lite med kamerorna. Åkte med Martina ute till hästarna igen och tog in Fahro och Harry (de får stå inne över natten för harry har en lös sko och fahro har JÄTTEDÅLIGA skor). Aww, så söta de var när de gick runt och utforskade :) Kom hem och duschade och har nu fixat med en massa bilder, behöver "städa" datorn lite, har lite bilder överallt och ungefär 100 mappar (!)? Hehe. Har även ringt tre stycken hovslagare ikväll, INGEN KAN KOMMA! Men imorgon ligger mitt hopp i den sista hovslagarens händer...  haha

Åh, vad jag vill tävla och träna nu när Harry går så bra :/  jävla sko...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0