Stan med speciellabella :)

Idag har jag varit i stan med speciella bella :) Hade mycket kul! Köpte bland annat en tunika, en tröja, en (axelväska)?, skor och lite smycken. Blev även en klippning för 450 kr (!) Kom hem utan pengar, haha. En dag som borde göras om så snart jag har mer pengar. Åkte nästan direkt ut till pigga Harry som stod och väntade på mig, naww så söt han är :) Red ut en liten runda. Jag tror aldrig Harry varit så pigg, Så fort jag släppte lite på tyglarna drog han iväg i fulö galopp haha. Och då jag fick "stopp" på honom galopperade han på stället, awe haha :) Kom hem och duschade och åt lite, nu ska jag platta håret till imorgon, SKOLA DÅ :( Jag hatar den äckliga skabbskolan! Men som jag brukar säga, "Sånt får man ta" men hmm? Det lät inte riktigt rätt till den här situationen. Hehe,

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0