Jadu, himlen rasar och det enda jag vill ha är dej

Innan gick allt så bra, var glad hela tiden, INGENTING bekymrade mig.
Och nu har min värld rasat, allting bekymrar mig, jag vet inte riktigt vad jag ska ta mig till. Sitta här och vänta tills allt blir bra eller gå ut och fixa allt? Neh, det är inte mycket jag kan göra åt det.

Man bara önskar att allt tog stopp, eller att tiden gick bakåt ett tag, då allt var bra. Så man skulle kunna ändra det som blev dåligt. Då kanske aldrig detta skulle hänt? Jag skulle inte gå runt och tänka negativt hela tiden? Utan vara den glada Sara med ett leende på läpparna hela tiden? Man vet faktiskt aldrig. Men man tänker ju så, det blir så automatiskt.
Man ska inte klandra sig själv, och inte andra heller. Men vem ska man klandra för det som hänt då?
Det finns så många frågor jag vill ha svar på, men ingen som kan svara på dem.

"Mitt självförtroende var så bra förr. Nu går det bara neråt. Känns som nerför backen aldrig tar slut. "
Det är väl hur jag känner just nu. Hoppas att allt löser sig, men det enda som inte får hända, är att jag förlorar dig.
För det skulle jag aldrig klara. Det skulle ta livslusten ur mig.


Kommentarer
Postat av: ida andersen

Hej Hej Sara- Hur går det med Harry nu då... Är han igång eller är det krångel igen? Kram Ida

2009-08-31 @ 11:23:53
URL: http://praecox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0