Ingen Sara utan Harry..

Igår var den hemskaste dagen i mitt liv, säger inget mer... Jag insåg bara hur mycket Harry betyder för mig..

Somnade halv 3 igår, skulle upp redan vid halv åtta. Men det gick bra och åkte till tävlingen och va funktionär, stod vid insläppet. Det var varmt och väldigt segt, men sånt får man ta! ;) Kom hem och åt lite och satte mig i soffan och somnade givetvis. Vaknade vid halv sex och lite senare kom Isabell, ett tag sedan vi träffades :) Snackade en massa minnen och bakade pizza, mysigt!
 I morgon tänkte jag stanna ute hos Harry hela dagen, orkar inte vara hemma.. Behöver fixa en massa saker men jag orkar bara inte...

Ha det bra!
Puss Saea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0