I still wonder why I'm so strong sometimes.. ?

Åska, regn, åska, regn, regn ,regn... Detta bestod min dag av. Vaknade halv sju av världens dån och att fönsterna vibrerade, usch, och jag som i vanliga fall inte är rädd för åska, låg där helt vettskrämd. Mamma hade gått upp så jag gick upp med och satte mej i soffan med lite frukost. Självklart somnade jag till tio. Oh nej! Skulle varit hos pappa klockan nio, så fick stressa lite, men det ordnade sig. Hem igen vid ett och åt, ner igen till jobbet och fixade med bilden till Isabell :) cyklade hem när det slutat regna och upp till Isabell och grattade henne. Hon stod och bakade så jag slog mig ner vid bordet och så fikade vi, vi hade även väldigt roligt! HIHI! Åkte till Rydö för att gå på US-mötet där vi fick smaka på den goda kladdkakan Isabell hade med sig hehe. På vägen hem så hörde vi ett pysande ljud, så Malin gick ut för att kolla, det visade sig vara något till när man fått punktering på bilen, men nu hade den grejen själv fått punktering, som vi skrattade! Hem snabbt och bytte om och iväg till Tollsbo, kollade lite på träningen först och sedan hjälpte jag några i stallet och mockade. Kom hem vid halv elva och duschade.
Hmm, funderar på att kolla på Twilight igen? Det var ju en vecka sen sist, hehe :)

Ha det bra! Puss Sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0