Älskade häst <3

Åh nej! Gick upp sent idag igen! Jag som tänkte gå upp vid 9.. Men åt lite, sen skulle jag köra gräsklipparen. HAHAHAHA, det gick åt helvete, mamma och brorsan vek sig av skratt när gräsklipparen small. Jag med för den delen, hehe :) Vid sex tiden åkte jag och pappa ut till Harry och lastade honom, det tog bara 30 minuter, åkte till till hovlslagaren, han fanns bara 1,5 mil från Åkershult så det var ju ingen fara :) Harry tyckte det va spännande och lite läskigt med en ny miljö, men han skötte sig riktigt bra! Han var så söt för Claus satte hans hov på en "pall" och fixade lite och så med hoven, sen tog han ner hoven och tog upp andra, och när inte Claus tog den hoven så tog han upp den första igen. Aww, så söt han är :) Lastningen hem gick la ungefär likadant som den på vägen dit. Han är verkligen bäst min lilla häst <3  Nu ska vi träna ordentligt igen, men lite lugn igång sättning. Ska försöka sova nu iallafall. Godnatt :)

Ha det bra :)
Puss Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0